вторник, 28 февруари 2017 г.

Продукти, които не харесвам



Малко негативен пост, но все пак доста важен според мен, защото се надявам да ви спестя малко парички с него.


Kerastase шампоани - няма даже да се опитвам да уточнявам кои точно, защото общо взето имам проблем с няколко вече и според мен става въпрос за трайна тенденция. Последната година и нещо ползвах/пробвах най-различни гами (Densifique, Crystaliste, оранжевата серия и два различни от Specifique серията, единият от които е за чувствителен скалп) и от всичките до един ме сърби главата, а от някои даже получих пърхот. По принцип нямам чувствителен скалп изобщо и даже не си спомням някога да съм имала проблеми с шампоани, но от Kerastase всеки път ме сърби ужасно главата, а като се измия няколко пъти подред с един и същ даже ми излизат пъпчици на скалпа. Ползвала съм този бранд страшно много години, но по-рано не съм имала такива неприятни последствия. Една приятелка ми се оплака наскоро, че има същите драми и вече е забранила на фризьора си да я мие с Kerastase поради тази причина. В момента има много по-добри брандове според мен, най-вече такива без евтините сулфати и парабени, така че аз лично мисля, че не бих си купила повече (особено пък в близко бъдеще) шампоан от Kerastase.


Alterna Bamboo Volume Uplifting Root Blast - категорично най-ужасният продукт за коса, който някога съм купувала. Съжалявам, че съм толкова крайна, но просто този спрей за обем ми разказа играта. Мога да онагледя драмата ми с него по следния начин: представете си, че си пръскате лепило "Капчица" в косата и след това се опитате да се разрешете с гребен. Това горе-долу е най-близкият аналог, за който аз мога да се сетя на това, което на мен ми се случи. Косата ми стана на твърди дебели пръчки, в които буквално ми се залепи гребена и нямах шанс да я разреша, и съответно се наложи да я измия отново. Още по-голямата драма беше, че ми отне цели 5 (с думи: ПЕТ?!) насапунисвания с шампоан, за да успея да разлепя косата си и да махна последните следи от това нещо от главата си. Даже не мога да повярвам, че Alterna са пуснали такъв калпав продукт на пазара. Слагам само рекламна снимка, защото както се досещате моята опаковка след това преживяване замина в коша за боклук със скоростта на светлината. #worstproductever



Lancome Gel Eclat Clarifying Cleanser Pearly Foam -  когато си купих този измиващ гел бях със заблудата, че съм го ползвала и преди и съм била доволна от него. Явно съм се объркала нещо или може би са сменили формулата от преди 5-6 години, не знам... Този продукт се оказа голямо разочарование за мен - пише перлена пяна, но аз това нещо не мога да го накарам да се разпени каквото и да пробвам. Не измива добре фон дьо тена и задължително трябва да мина два пъти и след това и с тоник, за да успея да си почистя лицето що годе добре. Също така не се измива лесно от лицето, ами някак стои като слой отгоре и трябва известно плацикане, за да падне. Единствен плюс е, че е страшно икономичен, но когато продуктът не ти допада, това не е голямо утешение. Не го препоръчвам.




2 коментара:

  1. И аз имам горчив опит, както Вашият с Lancome, с ползване на уж познат продукт, но преди няколко години. Почти винаги щом спреш да употребяваш нещо и решиш да се завърнеш към него откриваш разлики, които определено не ти допадат... Много разочароващо.

    ОтговорИзтриване